صفحات

۱۳۹۰ فروردین ۲۰, شنبه

دوستداران انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی - امید


چند روزیست که همگام با فصل بهار و سال جدید، صفحه دوستداران انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (مرکز خیریه و پژوهشی - درمانی امید اورمیه) فعالیت خود را آغاز نموده است.

این صفحه دنبال نمودن اهداف، برنامه ها و فعالیتهای انجمن مذکور را که از موفق ترین سازمان های مردم نهاد آذربایجان به حساب می آید در دستور کار خود قرار داده است.

مطمئنا چنان که تا کنون نیز این انجمن در دستیابی به اهداف بزرگی همچون احداث و به راه اندازی مراکز رادیوتراپی ، شیمی درمانی ، ماموگرافی و افتتاح مرکز همایشهای فرهنگی و هنری امید، در کنار آغاز عملیات احداث بیمارستان 100 تخت خوابه امید ،اقامتگاه رایگان بیماران و ... تنها به یاری خیرین و کمکهای مردمی اتکا داشته است، برای دستیابی به موفقیت در اطلاع رسانی از فعالیتهای منحصر به فرد خود در عرصه شبکه های اجتماعی نیز به همکاری شما و دوستان و آشنایانتان نیاز دارد.

از این رو خواهشمندم تا ضمن بازدید از صفحه نام برده و تائید آن، با اشتراک گذاری پی در پی آن و مطالب بروز شده اش در گسترده ساختن مخاطبان آن مشارکت نمایید.

ابراز نظر و ایجاد ارتباط از طریق این صفحه راهی نوین خواهد بود تا شما امکان آشنایی بیشتر با مسائل روز مربوط به بیماری سرطان و انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی را داشته و برای دیگران نیز فراهم کنید.

ایجاد هماهنگی برای بازدید حضوری از فعالیتهای انجمن و مشارکت در آن ها از دیگر اهداف این صفحه می باشد که بزودی ساز و کار آن به اطلاع اعضاء محترم خواهد رسید.

در دنیای امروز و به ویژه در کشور ما و اللخصوص در آذربایجان غربی، سرطان به مسئله ای بزرگ مبدل گشته است. سالانه بیش از هفتاد هزار نفر به تعداد مبتلایان به این بیماری در ایران اضافه می شود. و این رقم از آنجایی که عوامل ابتلاء به آن از جمله آلودگی های زیست محیطی و ... در کشور ما روز به روز افزایش می یابد، رو به فزونی خواهد گذاشت. این بیماری در آذربایجان غربی دومین رتبه علل مرگ و میر را به خود اختصاص داده است.

چه خوب که حداقل فناوری روز به ما این امکان را داده تا با چند کلیک، توانایی هم آوایی با حرکتهای مدنی ای که رسالت خود را بر تسکین آلام هم نوعان رنجورمان قرار داده اند، بیابیم.

با سپاس فراوان / پیمان غنی زاده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر